17ª Pujada de la PBB Cassà a Santa Pellaia

El passat divendres 6 de desembre, la Penya Blanc-i-Blava de Cassà i Comarca de La Selva, aprofitant l’aniversari de la seva creació, va organitzar la 17ª pujada a l’ermita de Santa Pellaia.

Un nombrós grup de pericos i periques del poble surten des de Cassà i arriben fins a l’ermita tot caminant. Un cop allí, hi ha un esmorzar per a tothom consistent amb pa torrat amb tomàquet, botifarra i cansalada, i un bon vi negre.

Un cop tothom ha pogut esmorzar, els assistents es dirigeixen a l’interior de l’ermita, on les autoritats (president de la penya, representants del club i FCPE i l’alcalde de Cassà) fan uns parlaments sobre aquest acte. En tots ells es recorda la figura del fundador de la penya Josep Artigas, que ens va deixar i que va ser el propulsor d’aquesta pujada a la ermita.

Després, un grup de músics del poble, encapçalats pel conegut autor de la música del nostre himne, Antonio Mas, amenitzen el matí.

Per part del RCD Espanyol hi va ssistir Jaume Martínez, coordinador de penyes, i Iñaki Pérez, exjugador i ambaixador. Toni Blanch va representar l’Associació de Veterans, i Salvador Fosas, la Federació Catalana de Penyes del RCD Espanyol de Barcelona

Adjunt