Arriba la 19ª Gala de Penyes del RCD Espanyol

El proper diumenge 17 de novembre, a  les 14h, a la Sala de Presidents del RCDE Stadium, tindrà lloc la
celebració de la 19ª Gala de Penyes del RCD Espanyol de Barcelona.

El preu del dinar de Gala serà de 45€ i el menú infantil tindrà un preu de 25€.  En el transcurs de la Gala, la FCPE lliurarà els diferents guardons i distincions per retre homenatge a totes aquelles persones que la darrera temporada han merescut el vostre reconeixement.

Per poder assistir a l’acte caldrà fer la reserva prèvia al telèfon 685 82 70 00 o al correu electrònic info@fcpe.cat, us recordem que les places són limitades i us animem a reservar-ho, com més aviat
millor, abans del proper 11 de novembre.

El pagament dels tiquets, també, caldrà fer-lo abans del dia 11 de novembre. Els tiquets del dinar es podran retirar a l’oficina de la FCPE els dijous de 17h a 20h o bé el dimecres de 17h a 20h, la setmana que disputem el partit de l’Europa League. També, podeu fer una transferència bancària al número de compte de la FCPE:  BBVA  ES85 0182 8760 2002 0008 2535 indicant en el remitent el nom de la vostra penya.

Volem viure i compartir amb tots vosaltres una gran festa plena de sentiment blanc-i-blau.

Us hi esperem, no us ho podeu perdre!

Visca l’Espanyol!