Arriba una nova edició d’Una joguina, una entrada

El proper dissabte 28 de desembre, la Federació Catalana de Penyes del RCD Espanyol i l’Agrupació de Veterans del RCD Espanyol celebraran plegats una nova edició de la campanya benèfica Una entrada, una joguina.

A les 11h, a la Ciutat Esportiva Dani Jarque, començarà aquesta jornada solidària amb un partit de futbol entre la mateixa Agrupació de Veterans i l’equip de la FCPE, que com bé sabeu compta amb representants de desenes de penyes d’arreu.

La novetat d’enguany ve donada per la participació també de dones, i és que el següent matx, que començarà a les 12:15h, el disputaran els combinats mixtes de l’Agrupació de Veterans i la FCPE, que comptaran amb exjugadores del RCD Espanyol i penyistes periquites que de ben segur donaran guerra, fent veure així que el futbol no només és cosa d’homes!

I què hem de fer per poder col·laborar-hi? Doncs és molt senzill: veniu a fer caliu a la Ciutat Esportiva Dani Jarque, gaudiu de futbol 100% blanc-i-blau, doneu suport a la igualtat de gènere i porteu una joguina. Els més menuts us ho agrairan!

Adjunt