Carta de la presidenta Araceli Pérez

Benvolguts penyistes,

Ens dirigim a tots vosaltres després de la jornada electoral històrica viscuda dijous al vespre. Ens omple d’orgull i és molt encoratjador veure la gran mobilització i sobretot constatar que les penyes estan més vives i fortes que mai, alhora que demostra que tenen un gran futur al davant. Aquesta gran participació i la vostra confiança esdevé una gran responsabilitat per a nosaltres que, us garantim, es traduirà en treball per ajudar a totes les penyes a assolir els seus reptes i els seus objectius, amb un únic horitzó comú: fer més gran el RCD Espanyol a través d’unes penyes fortes i actives. Per assolir, aquest objectiu serà clau la unió del món de les penyes.Al llarg de la nostra història, s’ha demostrat que quan anem tots junts arribem més lluny i per tant hem de ser-ne conscients i actuar sempre en conseqüència, pel bé de les penyes i sobretot pel bé del RCD Espanyol.

Ahir va ser nomenada la nova junta directiva de la Federació Catalana de Penyes del RCD Espanyol com segueix:

• Araceli Pérez – Presidenta
  • Salvador Fosas – Vicepresident Econòmic i tresorer
  • Luis Domínguez- Vicepresident Social i portaveu
  • Anton Roig – Vicepresident Institucional
  • Daniel Bosch – Secretari
  • Josep Maria Garcia-Planas – Vocal Comunicació i premsa
  • Daniel Pérez – Vocal Lloc web i xarxes socials.
  • Xavier Edo- Vocal Àrea Social
  • Xavier Arabia – Vocal Àrea Social
  • Mireia Peña – Vocal Àrea Social

Nick Puñal, president de la penya Pericoz Australia, desenvoluparà les funcions d’enllaç i coordinació de les penyes internacionals.

Així mateix, el Vicepresident Luis Domínguez, assumirà la funció d’enllaç, coordinació i  de les penyes de la resta de l’Estat espanyol.

No cal dir, que des d’ara mateix, tots nosaltres estem a la vostra disposició, treballant en tot allò que us pugui servir d’ajuda per tirar endavant i portar ben lluny les nostres penyes.

No vull acomiadar-me sense agrair-vos, un cop més, i de tot cor, la gran participació de les penyes en aquest procés electoral i sobretot per la confiança dipositada en nosaltres, la qual desitgem retornar- vos-la amb un treball que esperem estigui a l’altura de les vostres expectatives.

Moltes gràcies, i com sempre, Visca les penyes i Visca l’Espanyol!
Araceli Pérez
Presidenta Federació Catalana de Penyes del RCD Espanyol de Barcelona.