Chen Yansheng visita el despatx de la FCPE

El President Chen Yansheng, al despatx de la FCPEEl president del RCD Espanyol, Chen Yansheng, aprofitant la seva estada a Barcelona, va visitar aquest dijous el despatx de la Federació Catalana de Penyes del RCD Espanyol, al RCDE Stadium. El president de la FCPE, Alfred Puig, acompanyat d’Araceli Pérez, Xavier Edo, Daniel Pérez i Xavier Arabia, van exercir d’amfitrions en aquesta visita tan especial.

Així mateix, el president Chen va estar acompanyat pel vicepresident del club, Carlos García Pont, i pel conseller Mao Ye Wu.

La FCPE va ensenyar a Chen Yansheng les seves instal·lacions, tot fent-li saber la importància de les penyes dins l’Àrea Social del club i la manera altruista en què treballa la FCPE i totes les penyes. El president Alfred Puig va aprofitar per convidar Chen a un acte tan especial com és la Gala de Penyes, que enguany commemorarà el 25è aniversari de la FCPE.

Per acabar, des de la Federació Catalana de Penyes es va voler obsequiar el president Chen Yansheng amb la rèplica del Monument en Homenatge a l’Afició i la Medalla commemorativa de la FCPE.