Comunicat oficial de la junta de la FCPE

Logo FCPECornellà de Llobregat, 2 de Maig de 2017

La Federació Catalana de Penyes del RCD Espanyol de Barcelona condemna enèrgicament els lamentables atacs, covards i gratuïts, soferts els darrers dies a les seus de la Penya Blanc-i-blava Mediterrània Castelldefels i de la Penya Blanc-i-blava de Vilafranca i comarca, dues penyes arrelades i actives tant a la vida social dels dos municipis com al RCD Espanyol.

Demanem a les institucions pertinents que actuïn de forma clara i bel·ligerant davant de situacions de clara violència, com les viscudes els darrers dies en aquestes dues poblacions, perquè mai més hàgim de lamentar actes vandàlics com aquests.

Tal i com, ja els ho vam transmetre, des de la Federació Catalana de Penyes del RCD Espanyol de Barcelona volem reiterar el nostre afecte i la nostra solidaritat a les dues penyes afectades, alhora que les encoratgem a seguir treballant com fins ara, com a totes les nostres penyes, per tal de seguir aportant la seva valuosa feina social tant a les seves localitats com al nostre RCD Espanyol defensant els nostres colors.

Junta Directiva FCPE