Construcció del Monument en Homenatge a l’Afició

El 28 d’octubre de 2012 es va inaugurar el Monument en Homenatge a l’Afició, un projecte promogut i dut a terme per la Federació Catalana de Penyes amb l’objectiu que l’afició del RCD Espanyol se sentís identificada per sempre més a les instal·lacions del club.

Així, des que es va presentar el projecte en societat, el setembre de 2011, durant més d’un any l’escultora Ció Abellí va treballar dur per a poder tirar endavant el projecte, que va comptar amb el suport i la col·laboració del RCD Espanyol, penyes, empreses i socis i simptatitzants pericos.

Aquest gran monument llueix davant la façana del RCDE Stadium i és l’orgull de tota l’afició. I és precisament en aquest mateix emplaçament on se celebra cada 28 d’octubre, aniversari del RCD Espanyol, l’ofrena floral en memòria de l’afició.

Des de l’enllaç de sota podeu descarregar-vos la revista commemorativa del projecte del Monument en Homenatge a l’Afició, on s’explica com va sorgir la idea, com es va anar desenvolupant, hi apareix un reportatge fotogràfic de la construcció del monument, així com la presentació oficial del 28 d’octubre de 2012.

Revista del Monument en Homenatge a l’Afició

Monument en Homeatge a l'Afició