Desplaçament a Vila-real

Els jugadors del primer equip necessiten el nostre suport pel pròxim  partit que el RCD Espanyol jugarà a Vila-real, el diumenge 27 de  febrer, a les 14h. Per aquest motiu, per iniciativa del club, grups  d’animació i la FCPE facilitaran el desplaçament amb un preu de 15€  que inclou l’autocar i l’entrada, a la zona visitant de l’ Estadi de  la Ceràmica. Recordeu que per indicacions del club, que és qui   autoritza i tramita  les entrades, són només per socis del RCD
ESPANYOL DE BARCELONA, totes les entrades són nominals, personals i  intransferibles (el Villarreal CF demanarà el DNI). Un cop confirmades  i emeses pel club, no es podran modificar.

Un cop assignades, com sempre, s’hauran de pagar al recollir-les al  punt d’atenció al Soci o fer el pagament mitjançant targeta bancària, segons indiqui el club.

Els autocars tindran sortida des de:

– RCDE STADIUM. (Accés Pàrquing P1 – Gol Prat)
– GIRONA. (Carrer Santiago Rusiñol amb Passeig Marquès de Camps (ES Meroil))
– TARRAGONA. (Avda Catalunya, davant de la Facultat de Dret)
– TÀRREGA. (Plaça Rafael Casanova amb carrer Sant Pelegrí)

Les penyes han rebut a través de mail un document Excel que haureu d’omplir i enviar al correu electrònic  fcpe.entrades@gmail.com indicant en quin autocar voleu  fer la reserva fins el dilluns, 21 de febrer a les 23:59h. Les  entrades són limitades i són fins a esgotar-se les existències.

Restem a la vostra disposició per resoldre qualsevol dubte o qüestió al respecte.

Visca l’Espanyol!