El llibre del confinament en blanc i blau!

La FCPE ha dut a terme aquesta tarda la presentació d’una obra plena de sentiment i emotivitat. En un acte breu i marcat per les restriccions i normes de seguretat, tal com marquen els temps que corren, la FCPE ha volgut donar a conèixer, juntament amb el RCD Espanyol, “El llibre del confinament en blanc i blau”, una obra que recull totes les iniciatives dutes a terme per l’espanyolisme des de l’esclat de la pandèmia originada per la Covid-19.

Així doncs, aquest volum pretén immortalitzar la solidaritat i l’esforç emprat per tot l’espanyolisme amb l’objectiu d’ajudar qui més ha patit les conseqüències del virus. Iniciatives d’entreteniment per als més menuts (i no tan menuts!), actes benèfics de tot tipus per a recollir aliments o fons per a investigacions… Han estat desenes i desenes les activitats dutes a terme pel RCD Espanyol, la FCPE, les penyes, la CurvaRCDE i tants altres col·lectius blanc-i-blaus que han invertit hores i hores de forma desinteressada amb una finalitat: el bé comú.

Després de l’explicació de l’objectiu de l’obra, per part de la presidenta de la FCPE Araceli Pérez, i de la composició del volum i la recopilació d’informacions, per part de Daniel Pérez; el Conseller Mao Ye i l’ambaixador Iñaki Pérez de Arrilucea han intercanviat també paraules d’agraïment per la feina feta i han encoratjat a tota l’afició a adquirir el llibre. El Director de l’Àrea Social, Alberto Ariza, ha donat també tot el suport a la feina feta per part de la FCPE.

Aquesta és una obra que esperem que us agradi i que estem segurs que deixa palesa la grandesa de la nostra afició que, un cop més, ha estat exemplar en tots els sentits. En breu podreu ja adquirir “El llibre del confinament en blanc i blau”.

Visca l’espanyolisme solidari, visca les penyes i visca l’Espanyol!

Adjunt