El partit de l’afició!

Aquest diumenge, més que mai, l’equip necessita el nostre alè per superar el RCD Mallorca (RCDE Stadium, 12h). D’aquí a final de temporada cada partit és decisiu i el primer pas cap a la salvació és guanyar els tres punts al nostre camp. Només val mirar cap endavant. Tots els pericos som importants. Cada un de nosaltres tindrà un paper fonamental aquest diumenge. La família blanc-i-blava ha de demostrar, una vegada més, que és la millor afició.

La promoció pel partit del Mallorca per a socis i abonats varia en funció del dia de la setmana en què es compri l’entrada. El preu serà únic a tot l’Estadi:

Dimarts, dimecres i dijous (fins a les 23.59h): 5€
Divendres i dissabte (fins a les 23.59h): 10€
Diumenge (des de les 0.00h i a taquilla): 20€
Cada soci pot retirar quatre entrades com a màxim.

Compra els teus tiquets ja en aquest enllaç.

L’horari de taquilles serà dissabte de 10h a 14h i diumenge a partir de les 10h i fins a l’inici del partit.

També es podran comprar entrades a les RCDE Stores:

– La Rambla: fins al dissabte de 10:30h a 14h i de 15:30h a 19h

– RCDE Stadium: de 10h a 21h de dilluns a dissabte

El Punt d’Atenció al Soci estarà obert fins divendres de 10h a 14h i de 15h a 18h. També s’hi pot contactar per correu electrònic a abonaments@rcdespanyol.com.

Diumenge, tots hi juguem! Tothom amb el nostre equip! Visquem plegats el partit de l’afició!

*Excepte a les zones visitant, zones VIP i Grada d’Animació.

Recordem als socis i/o abonats que no hagin sol·licitat on-line l’entrada gratuïta a la que tenen dret per temporada, poden fer-ho per a aquest partit.

Adjunt