Els atletes de la FCPE no s'aturen!

IMG-20170507-WA0003Els atletes de la Federació Catalana de Penyes del RCD Espanyol no deixen passar un sol cap de setmana sense activitat física. I és que, des del mes de setembre de l’any passat i fins avui, 44 han estat les curses que han comptat amb representació d’atletes de la FCPE.

Una bona prova de la frenètica activitat que duen a terme ha estat aquest cap de setmana, en què fins a 11 integrants van participar de la Cursa de Bombers de Barcelona. Onze pericos i penyistes que van lluir la samarreta i l’escut del RCD Espanyol pels carrers de la Ciutat Comtal. Entre tots ells, cal destacar una de les darreres incorporacions, l’Adrià Navarro, qui va recórrer els 10km de la cursa amb un temps de 34:16 i va aconseguir un més que meritori 44è lloc a la general… entre més de 13.000 corredors!

Però això no és tot, i és que aquest diumenge passat, la nostra samarreta també s’ha passejat per Llorenç del Penedès, i és que en Joan, president de la PBB Torredembarra i Baix Gaià, és un gran ambaixador i atleta a les comarques tarragonines. I, per acabar-ho d’adobar, la samarreta també va córrer una marató, ni més ni menys que la Marató de Salzburg! En Carlos Chicharro, dels Pericos de Sant Cugat, ja ha fet veure la blanc-i-blava a Alemanya i a Àustria!

Ja són més de 600km corrent amb la samarreta blanc-i-blava d’atletisme. I això que encara queden les maratons de Berlín i de Nova York… Que no ens aturin!