Èxit absolut al 30è Aplec de Penyes del RCD Espanyol

Aquest diumenge ha tingut lloc el 30è Aplec de Penyes del RCD Espanyol de Barcelona, a Avià (Berguedà), la trobada de les ambaixades blanc-i-blaves més esperada de la temporada. Després de tres anys sense poder retrobar-se per culpa de la pandemia, la penya Pericos del Berguedà ha organitzat un gran esdeveniment penyístic carregat de bon ambient i sentiment blanc-i-blau.

La festa ha començat a les nou del matí, amb l’esmorzar i amb el posterior cercavila pels carrers d’Avià amb totes les penyes, acompanyats de la Correnotes Band i la parella de mascotes periques.

Un cop a la plaça de l’Ateneu, s’ha realitzat l’acte oficial de l’Aplec. A la rebuda institucional, i durant tota la jornada, han estat presents el CEO del RCD Espanyol de Barcelona, Mao Ye, el conseller Rafa Marañon, el president de la FCPE, Ton Roig; i el president de la penya de Pericos del Berguedà, juntament amb l’alcaldesa d’Avià, Patrocini Canal. A més, també han assistit altres ambaixadors i consellers del Club. S’ha dut a terme el pregó de l’acte per part de l’exjugador blanc-i-blau i entrenador del futbol base, David Garcia.

A les 12h, s’ha disputat el partit de futbol al Camp Municipal Alfons Gonfaus, entre la selecció de la Federació Catalana de penyes contra la U.E. Avià. Es jugaven el Trofeu Memorial Joan Costa Badia.

Durant tot el matí s’ha pogut assistir a l’exposició dels 5 trofeus Dakar del corredor local de motos Marc Coma i de motos clàssiques, Ramon Gangolells.

A les 14:30 ha començat el dinar de l’Aplec a la Pista coberta. Hi ha hagut un emotiu homenatge als socis de totes les Penyes que ens han deixat en aquests últims tres anys. A més. s’han sortejat obsequis cetits pel Club.

En total han participat al voltant de 500 pericos a la jornada i el traspàs de la bandera de l’Aplec s’ha fet a la Penya de Tarragona i s’ha fet el traspàs de la Bandera a la Penya de Tarragona, que organitzarà l’any vinent l’Aplec.

Notícia i galeria fotogràfica de la web RCD Espanyol

Vídeo d’EspanyolTV