Èxit de la 10ª Rovellonada dels Pericos del Berguedà

Diumenge 13 d’octubre es va celebrar la X Rovellonada, que organitza la Penya Pericos del Berguedà a l’Hotel Berga Park.

Enguany va aplegar  més de 90 socis. amics de les penyes del Bages, Olost, Sarrià Nord, Sant Sadurní, Joan Verdú-L’Eixample, Carlos Delgado, Incansables, la Barceloneta i el Col·lectiu Roger de Llúria. Per part de l’Ajuntament d’Avià, hi va assistir l’Alcaldessa i Vicepresidenta del Consell Comarcal, la Senyora Patrocini Canal, el Tinent d’Alcalde Senyor Ramon Gangollers, i la Regidora de la Pagesia Senyora Montserrat Casellas. Per part del Club, els representants van ser l’Ambaixador Rafa Marañon, el Director Àrea Social Alberto Ariza, i el Coordinador de Penyes Jaume Martínez. També hi va ser la Presidenta de la FCPE Araceli Pérez, a més de l’ex Consellera Anna M. Fusté.

Tots van compartir els típics rovellons, las patates emmascarades, els pèsols negres i menjar típic del Berguedà. Enguany va ser una Rovellonada diferent, ja que presidia la trobada la bandera de l’Aplec. Aquest es pot  considerar el primer acte d’un any ple d’il·lusió i molta feina, que és l’Aplec de Penyes que, com sabeu, serà el 7 de juny de 2020 a Avià.

Adjunt