Èxit de la VII Rovellonada dels Pericos del Berguedà

logoBerguedaEl passat diumenge dia 11 d’octubre va tenir lloc la VII Rovellonada Perica, organitzada per la Penya Pericos del Berguedà, al restaurant de l’hotel Berga Park. Com en totes les seves anteriors edicions, aquest acte penyístic perico de tardor va ser novament un èxit de convocatòria, ja que va comptar amb l’assistència d’uns 80 aficionats pericos i amb la presència de diferents personalitats, entre els quals s’hi trobaven els vicepresidents del club Albert Garrofé i Anna Maria Fusté, el coordinador de penyes Jaume Martínez, el sr. Xavier Arabia per part de la FCPE, així com l’alcaldesa d’Avià, Patrocini Canal, qui sempre ha mostrat el seu suport a la Penya Pericos del Berguedà.

Entre els assistents, hi va haver representació de les següents penyes: Puigcerdà-Cerdanya, Bages, Vic i comarca, Els Incansables, Mediterrània de Castelldefels, penya Carles Delgado, La Garriga, Sant Boi i Sants-Hostafrancs.

Durant la la jornada es va fer lliurament del III Premi a la Cultura Berguedana al grup de Diables Esclata Aglans d’Avià pel seu desè aniversari i per a la seva contribució a la comarca, esdevenint una entitat molt activa en les diferents festes majors locals berguedanes.