Èxit del 25è Aplec de Penyes del RCD Espanyol

25aplecpenyesmataroEl món perico ha estat de celebració. Aquest cap de setmana s’ha organitzat la trobada de totes les ambaixades del RCD Espanyol, una jornada banyada de sentiment blanc-i-blau.

El tret de sortida va ser el sopar que es va organitzar dissabte al restaurant ‘El Balcó de Mataró’, situat en el complex esportiu Laietana. Tot i que el gruix de la festivitat va arribar ahir diumenge amb un munt d’activitats pensades per a què els pericos de totes les edats gaudissin del XXV Aplec de Penyes.

El dia va arrencar amb l’esmorzar popular al Parc Central Antic de la capital del Maresme, un convit que va servir per agafar energies per tot el matí. Els assistents a l’Aplec van poder presenciar el Torneig Aleví de futbol base al Camp del Centari, una competició apassionant que es va desenvolupar sota una sana atmosfera esportiva.

Els més petits de la casa van poder passar-s’ho d’allò més bé amb els inflables i els estands ubicats al parc de Mataró. Mentre que els adults van poder visitar amb atenció i interès els racons més turístics de la ciutat.

A nivell institucional, una representació del club va estar a l’Ajuntament de la població del Maresme per a la recepció oficial. A les 12h va començar un partit amistós entre l’Infantil B i una selecció local.

Com avantsala al moment més esperat de la jornada es van repartir els trofeus dels tornejos disputats. I a continuació va arribar el moment que tots els penyistes esperaven; el dinar popular amb totes les ambaixades periques.

L’Aplec d’enguany ha estat tot un èxit. La passió blanc-i-blava ha estat la pauta que ha marcat el cap de setmana. Una festa esplèndida amb totes les Penyes de l’entitat. Un nou exemple de germanor perica.

En total unes 700 persones han assistit a l’acte i 70 penyes hi han estat representades. Entre les personalitats, el president del RCDE Espanyol Joan Collet, i una àmplia representació del Consell d’Administració, el president de la Federació de Penyes del club Alberto Ariza i el president de la Penya Espanyolista de Mataró José Medina, amfitriona de l’Aplec.

Video Espanyol TV