Èxit en el 1r Aplec Virtual de Penyes de l’Espanyol!

L’Estat d’Alerta decretat degut a la pandèmia del Covid-19 va fer que el calendari d’actes penyístics s’hagués d’anul·lar. L’Aplec de Penyes d’enguany, com és lògic, no va ser-ne una excepció, i la celebració de la Festa Major de les penyes, que tenia a Avià com a seu, va haver d’ajornar-se a l’any vinent.

Així doncs, i veient el 2020 com el primer any orfe d’Aplec des que es va instaurar el 1991, des de la FCPE vam engegar una iniciativa amb la qual preteníem dedicar el passat diumenge 7 de juny, dia que s’havia de celebrar el 30è Aplec de Penyes, a fer una trobada interactiva, un Aplec Virtual.

Així va néixer el 1r Aplec Virtual de Penyes del RCD Espanyol, una jornada dedicada a donar a conèixer a través de les xarxes socials la màxima trobada de penyistes pericos. Durant tot el diumenge, amb l’etiqueta #AplecRCDEacasa, desenes i desenes de penyes i aficionats pericos van utilitzar Facebook, Twitter i Instagram per a publicar fotografies d’Aplecs antics, mostrant així les seves experiències als Aplecs. Més de 350 fotografies recollides, entre les quals n’hi va haver de molt variades i de ben curioses: cartells dels primers Aplecs, vídeos, resums, collages… El RCD Espanyol no s’ho va voler perdre, i també va publicar imatges recordant els darrers Aplecs. L’Agrupació de Veterans tampoc no hi podia faltar, i va mostrar l’enorme orgull de participar, any rere any, en tota mena d’actes penyístics.

Després d’aquesta bona experiència, ara sí, només ens queda emplaçar-nos tots a l’any vinent, en què esperem poder celebrar el 30è Aplec de Penyes del RCD Espanyol, organitzat al municipi d’Avià per la Penya Pericos del Berguedà.