Èxit en la inauguració de la PBB de Santa Perpètua

Inauguració de la PBB Santa PerpètuaEl passat dissabte 21 de maig, la Penya Blanc-i-Blava de Santa Perpètua va celebrar la seva inauguració oficial. Va ser en un acte senzill i familiar a la seva seu social, el Bar Davser (Passeig de la Florida, 10) de Santa Perpètua de Mogoda.

Molts socis de la penya amfitriona es van aplegar per a brindar per l’inici d’aquesta nova aventura perica. A l’acte hi va assistir Carlos García Pont, vicepresident del RCD Espanyol; Julio Pérez, Regidor d’Esports de l’Ajuntament de Santa Perpètua; Alfred Puig, president de la FCPE; Jaume Martínez, coordinador de penyes del RCDE i Manel Martínez, exjugador perico i representant de l’Agrupació de Veterans.  A més, també es va comptar amb representació d’altres penyes veïnes, com els Pericos de Montmeló.

Després dels parlaments, que van començar amb les paraules de Joan Ocón, president de l’ambaixada, i van continuar amb el desig de tots d’un bon futur penyístic blanc-i-blau, tots els assistents van poder gaudir d’un piscolabis entre un ambient distès, d’espanyolisme i il·lusió.