Fantàstica Cursa de la Mercè per als corredors pericos!

Atletes de la FCPe a la Cursa de la Mercè 2016El grup de corredors pericos de la Federació Catalana de Penyes del RCD Espanyol s’ha estrenat aquest matí amb una magnífica cursa. La Mercè ha estat el tret de sortida d’aquesta iniciativa, i ha aplegat, entre els més de 12.000 atletes, 10 corredors que han lluit la samarreta blanc-i-blava de la FCPE.

En un ambient molt agradable, festiu i amb una climatologia perfecte, els nostres pericos han fet un gran paper en el seu debut, arribant a baixar dels 39 minuts en els 10km de la seva primera cursa amb aquesta indumentària.

Tots els 10 atletes declaren que durant la cursa han sentit el caliu de la gent, que els animava amb crits de “Vinga, perico!”, “Força Espanyol” o “Som-hi, que avui guanyem!”

Els pericos, que procedeixen de penyes com Sant Cugat, Montmeló, PBB Poblenou, Juvenil, Torredembarra, Gran Via-Sant Martí i Vilassar, han comptat també amb el suport d’Alfred Puig i Araceli Pérez, president i vicepresidenta 1ª de la FCPE, que no s’han volgut perdre aquesta fita.

Això és només el començament. Aquests corredors ara seguiran lluint la samarreta blanc-i-blava en moltes més curses!