Gran èxit a l'Aplec de Penyes de Reus

26è Aplec de Penyes del RCD EspanyolAquest diumenge s’ha celebrat el XXVI Aplec de Penyes del RCD Espanyol que, enguany, ha estat organitzat per la Penya Blanc-i-Blava de Reus i Comarca, encapçalada pel seu president Anton Roig.

El dia ha començat amb una botifarrada popular per a tots els assistents i atraccions inflables per als més petits. Una mica més tard, cap a les 11h, al Pavelló del Reus Deportiu, s’ha disputat un partit d’hoquei sobre patins en el qual l’equip local, el Reus Deportiu, un dels històrics, s’ha enfrontat a una selecció de jugadors que han defensat la samarreta blanc-i-blava i que s’han imposat per 4-3 als locals.

En acabar el partit, sobre les 12.45h, les penyes s’han concentrat a la Plaça de la Llibertat per iniciar la tradicional cercavila fins a l’Ajuntament de la localitat, on han estat rebudes per les autoritats locals.

El dinar de germanor s’ha celebrat a l’edifici Tecnoparc, en què s’ha fet el lliurament d’obsequis a les penyes assistents i s’ha traspassat la bandera de l’Aplec a la Penya Blanc-i-Blava de Gelida, ambaixada perica que l’organitzarà en la propera edició del 2017. El dinar ha congregat més de 700 persones i 84 penyes.

Un dinar que ha començat amb el càntic de ”Glòria als herois’ per part de la coral Sherzo que ha posat la pell de gallina als assistents. La penya amfitriona també ha volgut tenir un detall en forma de recordatori per als exjugadors Marañón, Iñaki, Bertomeu i Patón i per a l’expresident Julio Pardo. Pep Poblet s’ha encarregat de tancar l’acte amb una exhibició d”Els meus colors’ acompanyat pel seu saxofon.

A la trobada perica de l’any han assistit, entre d’altres, Carlos García Pont, vicepresident de l’entitat; Ramon Robert, conseller delegat; Mao Ye, conseller; Alfred Puig, president de la Federació Catalana de Penyes; Jaume Martínez, coordinador de Penyes; Carles Pellicer, alcalde de Reus; Jordi Cervera, regidor d’esports de Reus; Juanjo Tavira, president de la Penya Blanc-i-Blava de Gelida; i Lluís Valls, alcalde de la localitat de l’Alt Penedès.

El XXVI Aplec es resumeix sota un intens clima de sentiment blanc-i-blau, passió perica i il·lusió pel present i el futur del RCD Espanyol.

Des de la Federació Catalana de Penyes del RCD Espanyol, encapçalada pel sr. Alfred Puig, volem fer arribar a la Penya Blanc-i-Blava de Reus i Comarca, i en especial al seu president Anton Roig, les nostres més sinceres felicitacions. La penya reusenca ha fet una labor encomiable i ha estat treballant durant molts mesos per tal d’aconseguir l’èxit merescut del què ha gaudit la festa d’avui. El 26è Aplec de Penyes del RCD Espanyol ha estat un exemple d’organització, bon ambient i germanor. Enhorabona, pericos de Reus!

Vídeo d’EspanyolTV

Galeria fotogràfica