Gran èxit de l’acte intercontinental entre Pericoz i FCPE!

El president de Pericoz Nick Puñal rep la medalla de la FCPENick Puñal, president de la Penya Espanyolista d’Austràlia “Pericoz”, rep la Medalla Commemorativa de la FCPE de mans de Josep Mª García Planas, vocal i responsable de Comunicació de la Federació, en el 1r Acte Oficial Intercontinental celebrat a Sidney.

Pericos y simpatitzants del RCD Espanyol s’han reunit en el restaurant “La Sangría Tapas” de Kilian Diaz, un perico de pro, en el IX Aniversari de la fundació de la penya oceànica.

Entre els pericos assistents, a més de Nick Puñal i Kilian Díaz, hi eren Didac Moreno, germà del jugador del primer equip Gerard Moreno, Jonathan Tidor i Joan Navarro, incloent-hi les seves respectives famílies, i simpatitzants pericos de Mallorca i Polònia residents a Sidney. També hi va haver diverses absències per motius de feina i família.

L’acte va tenir un èxit rotund amb moltes sorpreses, començant per la medalla, després es va fer una connexió per Skype amb la família perica d’Ignacio, Rosanna i Yago Ortega a Cairns; hi va haver repartiment d’adhesius de ‘Perico’ i ‘Treu la llengua’ per a tots, amb especial agraïment a Susana Fenoll Badia per haver-les enviat des de Lloret de Mar. Nick Puñal va fer lliurament de dos pins de la penya australiana a Josep Mª i la seva dona Dolores, més l’encàrrec de dur alguns regals típicament australians per als membres de la FCPE.

El bon ambient que regnava, gairebé festiu, va donar lloc a moltes converses sobre com és ser perico en països tan llunyans, els horaris dels partits, preguntes sobre el nou president Chen Yangshen, la gira per China, la gran oportunitat que suposaria una gira del primer equip per Austràlia, incloent-hi Sidney, més la globalització del Club i estratègies per a mantenir i crear penyes tant en el territori nacional com internacional.

Al final es va fer un brindis agraint al propietari del restaurant La Sangria Tapas, Kilian, i la visita de la Federació… amb cerveses Estrella Damm! Gairebé quatre hores després els assistents van marxar molt contents pensant ja en la propera quedada!

Vídeos de l’acte:
Brindis entre Pericoz i la FCPE