Inauguració oficial de la penya Espanyol Supporters Club England

Inauguració de la penya Espanyol Supporters Club EnglandEl passat diumenge 30 d’Octubre es va inaugurar oficilament la nova penya Espanyol Supporters Club England, al London Weavers Bar.

Uns 20 membres d’aquesta nova ambaixada perica es van trobar per a poder disfrutar de la victoria de l’equip davant el Betis, i van sopar plegats una vegada finalitzat el partit, amb els 3 punts a la butxaca. Aquesta nova penya te actualment 35 membres de 21 ciutats angleses diferents i espera recultar mes pericos proximament. Tots els membres van sortir molt contents despres de l’acte d’inauguracio i es trobaran almenys una vegada al mes per a disfrutar junts de l’Espanyol, en diferents ciutats angleses. Adicionalment, organitzaran viatges cada temporada per a donar suport a l’equip, tant al RCDE Stadium com a desplacaments.

El proxim gran event d’aquesta nova penya tindra lloc a finals del present mes de Novembre, quan visitaran els estudis d’Sky Sports per a disfrutar d’un partit de l’Espanyol, mentres son entrevistats pels presentadors d’aquesta famosa cadena esportiva anglesa.

Inauguración oficial de la nueva penya Espanyol Supporters Club England!

El pasado domingo 30 de Octubre se inauguro oficialmente la nueva penya Espanyol Supporters Club England, en el London Weavers Bar.

Unos 20 miembros de esta nueva embajada perica se reunieron para poder disfrutar de la victoria del equipo frente al Betis, mas cena de inauguracion una vez finalizado el partido y con los 3 puntos en el bolsillo. Esta nueva penya tiene actualmente 35 miembros en 21 ciudades inglesas distintas y espera reclutar mas pericos próximamente. Todos los miembros salieron muy contentos después del acto de inauguración y se van a reunir como mínimo una vez al mes para disfrutar del Espanyol juntos, en distintas ciudades inglesas. Adicionalmente, organizaran viajes cada temporada para poder dar soporte al equipo, tanto en el RCDE Stadium como en desplazamientos.

El próximo gran evento de esta nueva penya tendrá lugar a finales del presente mes de Noviembre, cuando visitaran los estudios de Sky Sports para disfrutar de un partido del Espanyol, mientras son entrevistados por los presentadores de esta famosa cadena deportiva inglesa.

Espanyol Supporters Club England officially inaugurated!

Espanyol Supporters Club England was officially inaugurated last Sunday 30 th October ’16, in the London Weavers Bar.

Around 20 members of this new pericos embassy met up to enjoy together Espanyol’s victory against Betis and had dinner after the match. This new supporters club has currently 35 members from 21 different cities in England and expects to recruit more pericos. All members were really excited and will meet at least on a monthly basis to enjoy Espanyol together, in different cities across England. In addition, they will organise annual trips each season to support the team, both in RCDE Stadium and away.

The next big event from this new supporters club will be at the end of this month, when they will jump into Sky Sports studios to watch an Espanyol game as they are being interviewed by the presenters of this famous English sports channel.