Informació per al desplaçament a Vila-real

A continuació, el RCD Espanyol de Barcelona detalla una sèrie d’informació i normativa per al bon desenvolupament del desplaçament a Vila-real, amb motiu de la jornada 20 del campionat de Lliga.

– Horaris i punts definitius de sortida dels autocars:

• RCDE Stadium. Cornellà. Canvi d’hora. Trobada a les 9.30h amb sortida a les 10h.

• Pl Espanya Torres Venecianes. Hora de trobada a les 9h amb sortida a les 9.30h.

• Tarragona. Hora de trobada a les 9h amb sortida a les 9.30h. Les entrades es lliuraran juntament amb el tiquet de l’autobús en el punt de trobada.

• Lleida-Tàrrega. Hora de trobada a les 9h amb sortida a les 9.30h. Les entrades es lliuraran juntament amb el tiquet de l’autobús en el punt de trobada.

• Girona. Hora de trobada a les 8.30h amb sortida a les 9h.

– Informació sobre els autocars

• Tots els autocars portaran un distintiu amb el número d’autocar al vidre davanter.

• Tots els autocars portaran un responsable per facilitar el desplaçament. Cal atendre les seves indicacions.

• Els autocars aparcaran al Carrer Ermita de Vila-real, seguint, en tot cas, les indicacions de la Guàrdia Urbana.

• L’hora prevista d’arribada a Vila-real serà al voltant de les 14h aproximadament.

• Preguem màxima puntualitat als punts de trobada per respecte a tots els que viatgen.

• La sortida dels autocars es realitzarà des del mateix punt de l’arribada a Vila-real en acabar el partit.

• Per a les persones que es desplacen en vehicle privat, atès que l’Estadi de la Ceràmica és al centre urbà, no disposa d’aparcament en carrers per a vehicles, de manera que Guàrdia Urbana recomana aparcar a la zona de confluència del c/ Sedenyet la Democràcia, cantonada amb c/ de l’Ermita.

– Altres informacions

• Vila-real no disposa dels suficients restaurants per acollir a tots els desplaçats, pel que recomanem que tots els seguidors ho tinguin en consideració per organitzar-se el menjar al desplaçament.

• L’obertura de portes de l’Estadi de la Ceràmica serà 1 hora i mitja abans, 14:30h. Donat l’alt nombre de desplaçats, recomanats iniciar l’entrada a les 14: 30h per evitar aglomeracions finals que ens impedeixin entrar abans de l’inici de el partit.

• Cal seguir les instruccions del personal de seguretat i policia.

• Les banderes, pancartes han de tenir una mida màxima de 3×2. Només es podran entrar aquelles que hagin estat prèviament comunicades i autoritzades pel club.

• El Vila-real CF no permetrà accedir a l’estadi amb pals de banderes ni pancartes que no hagin estat prèviament autoritzades.

• En cas de pluja, només s’autoritzarà l’entrada de paraigües plegables sense punta.

• Cal seguir les normes habituals de tots els estadis de futbol per la seguretat i les bones pràctiques de tots els aficionats.

• En acabar el partit, la sortida de l’estadi estarà organitzada seguint les instruccions de la Seguretat, Policia Nacional i Guàrdia Urbana de Vila-real.

El club insisteix a animar en blanc-i-blau, amb respecte i sempre donant la màxima força a la nostra plantilla.

El RCD Espanyol de Barcelona agraeix a tota l’afició el compromís per donar suport a l’equip en el partit davant el Vila-real. A més a més, animem a tots els seguidors a què comparteixin imatges o vídeos del desplaçament donant alè a l’equip i el comparteixin a les xarxes socials amb el hashtag #CaravanaPerica.