La FCPE, a les Primeres Jornades Històriques dels RCDEHistoryLab

El passat dissabte 11 de juny, la Federació Catalana de Penyes del RCD Espanyol va prendre part de la primera edició de les Jornades Històriques dels RCDEHistoryLab.

A les Cotxeres de Sants, a partir de les 10h, s’hi van aplegar una trentena de pericos aficionats per la història del RCD Espanyol. En el moment de les presentacions, el vicepresident de la FCPE Daniel Pérez Massó va compartir taula amb en Ricard Ribas, representant de la penya AlternatiusRCDE-Indies Pericos, i en David Tolo, representant de la Fundació Privada del RCD Espanyol, en un acte moderat per en Guim Gómez.

Després de les ponènicies d’en David González, representant dels RCDEHistoryLab, i d’en Josep Ruiz, coautor de Periquito.cat, va arribar l’hora de la ponència del vicepresident de la FCPE, que va voler deixar palesa la importància de les penyes al llarg de la història del RCD Espanyol, així com del projecte de recerca que s’està portant a terme i dels objectius a curt i llarg termini.

Per acabar l’acte, es va celebrar una taula rodona amb en Xavier Ruiz, en David Tolo i en José Alberto Salas, tot moderat per en Javier Robles. Va ser una jornada de reflexions sobre la història social del RCD Espanyol.

Adjunts