La FCPE, al Centenari del CD Castellón i 25è aniversari de FEDPECAS

Aquest cap de setmana passat, la Federació Catalana de Penyes del RCD Espanyol ha estat representada en els actes de celebració del Centenari del CD Castellón i del 25è aniversari de la Federación de Peñas del CD Castellón.

El president Anton Roig, acompanyat pel secretari Remigi Margalef i el vocal Pere Joan Olivella, van assistir als actes celebrats dissabte 29 i diumenge 30 de gener de 2022, juntament amb els representants de desenes de Federacions de Penyes d’arreu d’Espanya.

El programa d’activitats va començar amb la benvinguda als assistents a l’Ajuntament, seguidament al lliurament d’insígnies a totes les Federacions i l’acte Leyandas, amb tot un reguitzell d’exjugadors albinegres. Acabat el dissabte, diumenge va estar centrat en una gran Fan Zone, un dinar popular, i el partit que va enfrontar al CD Castellón amb l’UCAM Murcia.

Des de la FCPE volem donar l’enhorabona als companys de la FEDPECAS i desitjar-los molts anys d’èxits albinegres!

Adjunt