La FCPE, al XVI Congreso Nacional de Peñas

La FCPE va assistir el darrer cap de setmana al XVI Congreso Nacional de Peñas, organitzat a Madrid per Aficiones Unidas. La delegació espanyolista va estar encapçalada per la junta de la FCPE i amb la presència també del Director de l’Àrea Social del RCD Espanyol, el també expresident de la FCPE Alberto Ariza.

El d’enguany va ser un Congreso especial, ja que es commemorava el 20è aniversari d’Aficiones Unidas. Per aquest motiu, la FCPE va rebre un reconeixement, ja que la nostra Federació va ser-ne una de les fundadores i, a més, va ser qui va proposar el nom d'”Aficiones Unidas”, que va ser aprovat per unanimitat.

El variat programa d’actes i activitats del XVI Congreso Nacional de Peñas, que va comprendre des de divendres 28 fins a diumenge 30, va fer viure un cap de setmana intens i de germanor a les 37 federacions representades en els més de 1200 aficionants que es van aplegar a la capital madrilenya. Des de l’acte de benvinguda de divendres fins a la reunió de presidents de diumenge, tot passant pels lliuraments de premis de dissabte, les visites culturals, la fotografia oficial al Santiago Bernabéu o el torneig de futbolí, tot va estar magistralment coordinat amb la col·laboració de les sis Federacions de Penyes dels clubs madrilenys: Alcorcón, Atlético de Madrid, Getafe, Leganés, Rayo Vallecano i Real Madrid.

Des d’aquestes línies volem felicitar a Aficiones Unidas per aquests 20 anys de feina a favor de la convivència i la germanor entre aficions, així com a totes les Federacions de Penyes dels clubs madrilenys pel bon Congreso que han organitzat. L’any vinent aquest esdeveniment es durà a terme a les Illes Canàries, organitzat per la Federación de Peñas de la UD Las Palmas.

Adjunt