La FCPE, present a la Diada

Com cada any, i com és tradició, el RCD Espanyol de Barcelona ha participat aquest dimecres 11 de setembre als actes protocol·laris que s’organitzen cada any amb motiu de la Diada Nacional de Catalunya.

El club perico ha estat present a la Ronda de Sant Pere de Barcelona, lloc en el qual es troba el monument a Rafael Casanova, per fer la tradicional ofrena floral al costat de centenars d’institucions, públiques i privades, i particulars.

La comitiva del club ha estat formada pel director general corporatiu, Roger Guasch, el responsable de l’Àrea Social, Alberto Ariza, els capitans del primer equip masculí Víctor Sánchez i Diego López, les capitanes del primer equip femení, Paloma Fernández, Inés Juan Altamira i Miriam de Francisco, el patró de la Fundació, Josep Lluís Masriera, l’ambaixador Iñaki Pérez de Arrilucea, diferents jugadors del futbol base i del Special, i els representants de la Federació Catalana de Penyes del RCD Espanyol de Barcelona (FCPE): Salvador Fosas, Dani Bosch, Daniel Pérez i Xavi Arabia.

D’aquesta manera, el RCD Espanyol de Barcelona ha volgut ser partícip d’una data festiva, clàssica i simbòlica, amb la resta d’entitats i institucions catalanes del món polític, econòmic i social, que des de primera hora han realitzat l’ofrena floral davant del monument a Rafel Casanova.

D’altra banda, han estat també moltes les penyes que, als seus respectius municipis, també han participat de llurs ofrenes. Penyes com La Garriga, Sitges, Cornellà, Montmeló, Torredembarra i Breda, entre altres, han volgut posar el seu granet de sorra en un dia tan especial com és la Diada Nacional de Catalunya.

Adjunt