La FCPE, present a la Diada de Catalunya

Un 11 de setembre més, el RCD Espanyol de Barcelona ha estat present en els actes de la Diada de Catalunya, complint amb l’estricte protocol sanitari marcat per LaLiga i alineats amb les mesures impulsades per les autoritats organitzadores. La FCPE, com no podia ser d’altra forma, hi ha participat juntament amb la delegació oficial del club.

Una comitiva de l’entitat ha estat present en la tradicional ofrena floral, respectant el protocol de la competició. Cal recordar que l’Espanyol serà l’únic club de futbol català que disputi un partit oficial aquest cap de setmana i ha de complir amb les exigències sanitàries de la patronal. No obstant això, el club vol posar en valor, com sempre ha fet, el seu compromís amb la societat catalana.

A més, el club ha il·luminat la façana de l’RCDE Stadium amb els colors de la senyera tant ahir com aquesta nit i ha enviat una felicitació a totes les institucions a primera hora del matí.

Feliç Diada, periques i pericos!

Adjunt