La Mitja de Montornès, una cursa amb doble participació penyística

Si parlem de curses, el primer que ens ve a tots automàticament al cap és la Penya Runners Espanyol. I és així, ja que els seus atletes recorren kilòmetres i kilòmetres cada cap de setmana lluint els colors de l’Espanyol per qualsevol indret.

Aquest cap de setmana que acabem de deixar enrere, entre les moltes curses en què els Runners Espanyol han tingut representació, n’hi ha hagut una en què han coincidit amb uns altres amics pericos… i penyistes també. La Mitja Marató de Montornès-Montmeló-Vilanova-La Roca compta, des de fa nou anys, amb la col·laboració de la Penya Espanyolista Pericos de Montmeló, que forma part del comitè organitzatiu de la cursa.

Així doncs, les dues penyes s’han repartit funcions en aquest esdeveniment atlètic. Per un cantó, els Pericos de Montmeló s’han encarregat del repartiment de dorsals i lots, del muntatge i desmuntatge de la sortida i la meta, de gestionar voluntariat i de tota una sèrie de petites tasques imprescindibles per al bon funcionament de la cursa. I, per altra banda, fins a vuit Runners Espanyol s’han enfundat de nou la samarreta i l’han suada de valent tot recorrent els 6km o els 21km que tenen cadascuna de les dues variants del recorregut de la prova.

L’activisme perico és variat i incessant! Visca l’espanyolisme!

Adjunts