Les penyes s'entreguen al màxim per Sant Jordi

Stand de la PBB Sant Joan DespíBarcelona es va tenyir de blanc-i-blau a la cruïlla entre Rambla Catalunya i el carrer València amb l’estand que va muntar el club per Sant Jordi i als milers de pericos que s’hi van acostar. Però no només la Ciutat Comtal es va enfundar els colors de l’Espanyol.

Un any més, gràcies a la fidelitat i la participació inesgotable i persistent de la FCPE i de les Penyes, moltes localitats de Catalunya també van poder celebrar la Diada al costat de l’entitat. La PBB Pericos de Tarragona, la PBB Girona 2007, la PBB de Sant Joan Despí, la PBB del Prat de Llobregat, la PBB de Montcada i Reixac, i la PE Pericos de Montmeló van organitzar un espai perquè els socis i simpatitzants pericos de les respectives localitats poguessin compartir el dia de Sant Jordi en clau blanc-i-blava.

Com sempre, la FCPE i les Penyes van fer gala del seu compromís i el seu vincle amb el RCD Espanyol bolcant-se en una jornada tan especial com la del 23 d’abril. Des del club agraïm tota la dedicació i esforços que dia rere dia fan les ambaixades periques per fer arribar l’entitat a tots els racons del territori.