L’espanyolisme celebra el seu 119è aniversari!

El club ha celebrat el 119è aniversari amb diversos actes institucionals al llarg del dia. A primera hora, i de la mà de la seva Fundació, han fet homenatge a Ángel Rodríguez, fundador de l’entitat, amb una placa commemorativa i una ofrena floral. Un 28 d’octubre com avui, al 1900, Ángel Rodríguez i els seus companys de la Universitat de Barcelona fundaven el club.

A la tarda, i davant l’estàtua de l’afició a l’RCDE Stadium, i tal com marca la tradició, l’entitat, Fundació i la FCPE, ha realitzat també una ofrena floral com a tribut als 119 anys d’història a tots els pericos i les periques.

Una àmplia representació del club, encapçalada pel vicepresident, Carlos García Pont, el conseller i adjunt a la Direcció Corporativa, Mao Ye, els jugadores i les jugadores dels primers equips, Adri Pedrosa, Andrés Prieto, Cristina Baudet i Débora García, el capità de l’Espanyol Special, Christian López, la Fundació a través del seu president, Antoni Fernàndez Teixidó, els seus vicepresidents Esteban Oromí i Emilio Álvarez, i els patrons Víctor Malet de Travy, Ramón Soley, Antonio Giménez, Lorena Ferrara, Jordi Tomàs i Josep Lluís Masriera, els ambaixadors socials, Rafa Marañón, Iñaki Pérez de Arrilucea, Diego Orejuela i Joan Josep Bertomeu, el director de Comunicació i Relacions Institucionals, Agustín Rodríguez, el portaveu esportiu, Joan Capdevila, el director de l’Àrea Social, Alberto Ariza, la presidenta de la Federació Catalana de Penyes de l’Espanyol, Araceli Pérez, així com diversos aficionats i aficionades i ambaixades, han estat presents en aquesta jornada de celebració blanc-i-blava.

Feliç 119è aniversari, afició! Per molts anys, periques i pericos!

Adjunt