L'Infantil A de la GPE Manigua, campió de Lliga

L’equip Infantil “A” de la Gran Penya Espanyolista Manigua entrenat per José Cruz, es va proclamar aquest dissabte al Mpal. Vall d’Hebron-Teixonera, campió de lliga del grup XXII de Segona Divisió Infantil, al vèncer 2-1 al CF Montañesa. El partit s’havia suspès al descans el passat dissabte 9 de juny amb victòria mínima local (1-0), i es van disputar al matí d’aquest dissabte els emocionants segons 35 minuts que li mancaven, amb inferioritat numèrica local. La Montañesa arribava a aquesta darrera jornada de lliga amb un punt més a la classificació i per tant depenent d’ells mateixos amb un empat en tenien més que suficient.

En un partit en el que els manigüers van estavellar tres pilotes al travesser, van aconseguir en la represa anotar el 2-0 davant un conjunt, el CF Montañesa que va retallar distàncies a manca d’un quart d’hora per finalitzar el partit, posant molt complicades les coses en un final molt emocionant, que va acabar amb l’alegria desfermada dels manigüers.

En altre ordre de coses, també aquest dissabte 16 de juny, tingué lloc al Mpal. Vall d’Hebron – Teixonera de Barcelona, la tradicional “Diada de Final de Temporada” del futbol base de la GPE Manigua per acomiadar el curs futbolístic 2017/18. La jornada es desenvolupà sota una calor gairebé estiuenca, iniciant-se des de quarts d’onze del matí fins passades les quatre i mitja de la tarda, amb un seguit de partits amistosos que disputaren els equips de l’entitat manigüera.