Neix la Penya Espanyolista de La Barceloneta

La calma de ple estiu dóna un descans als actes de penyes. No obstant això, fa també que la pericada s’engresqui i treballi de valent en un segon pla per a dur a terme noves iniciatives! Aquest és el cas que ens ocupa avui, el naixement d’una nova penya: la Penya Espanyolista de La Barceloneta.

Aquesta nova ambaixada se suma al grapat de penyes que fan que la ciutat de Barcelona sigui ben blanc-i-blava. La Penya Espanyolista de La Barceloneta té la seva seu social al Bar Ca l’Agapito, situat al C/ Sant Carles, 28 de la Ciutat Comtal. El seu president és en Joaquin Soler, i el seu correu electrònic de contacte és instalacionsoscar35@gmail.com.

Entre tots els seus objectius, la penya es marca com a primordial fer que aquest barri mariner de Barcelona tingui la representació espanyolista que es mereix.

El naixement d’aquesta nova penya no fa més que exemplificar el bon moment que viu l’espanyolisme, ple d’il·lusió per aquesta temporada europea que vivim!

Des de la FCPE donem la benvinguda a aquesta nova ambaixada i li desitgem molts anys d’encerts i èxits!

Adjunt