Neix la Penya Espanyolista Pericos de Cuba

Són temps convulsos no només al món del futbol, sinó arreu. Això sí, ni el més potent dels virus aconsegueix acabar amb les ganes de fer espanyolisme!

És per això que avui ens hem de felicitar, ja que donem la benvinguda a una nova ambaixada blanc-i-blava, la Penya Espanyolista Pericos de Cuba.

La sol·licitud que va fer l’Eduardo Granier a través de Twitter, ara fa uns mesos, amb la qual pretenia localitzar seguidors del nostre Espanyol a Cuba, va tenir bon èxit! Així, avui, i gràcies a la seva il·lusió, el somni es converteix en realitat i l’Espanyol té una ambaixada més al continent americà.

El president de la penya és el mateix Eduardo Grenier, i tindrà la seuy a La Habana, capital de Cuba. Els podreu trobar, molt actius, a la xarxa social Twitter, amb el compte @pericoscuba.

Donem la benvinguda a la Penya Espanyolista Pericos de Cuba i els desitgem molts anys d’èxits en clau blanc-i-blava!

Adjunt