Neix la Penya Pericos Sanitaris

El bon moment que passa la pericada es fa palès dia rere dia. La il·lusió, l’entrega de l’afició vers el seu club és inqüestionable. Un exemple més? El naixement d’una nova ambaixada blanc-i-blava: la Penya Pericos Sanitaris!

Estem altre cop d’enhorabona perquè augmentem la família penyística. Aquest cop, una altra penya gremial, que pretén agrupar a tots els professionals espanyolistes que treballen dins el món sanitari, sigui quina sigui la seva tasca o dedicació.

És notori que la pandèmia ocasionada per la Covid-19 ha unit estretament a tot el personal sanitari, i així ho demostren els membres de la junta d’aquesta nova ambaixada, que està formada per companys de l’Hospital de Sant Pau, de l’Hospital del Mar i de l’Hospital de Bellvitge, amb en Xavier Contel com a president.

Disposen ja també del seu propi correu electrònic: pericossanitaris@gmail.com.

Des de la Federació Catalana de Penyes del RCD Espanyol de Barcelona volem desitjar molts anys d’èxits i encerts a la nova Penya Pericos Sanitaris!

Adjunt