Neix la primera penya a l’Àfrica!

El món penyístic no s’atura mai. El naixement de noves ambaixades espanyolistes és una constant, i avui hem de canviar de continent per a donar la benvinguda a una recent nascuda.

La Penya Perica Els Bubis de l’Aaiún, presidida per Ernest Vilches, és la primera penya del RCD Espanyol a l’Àfrica. Com totes les penyes, el seu objectiu és donar suport a l’Espanyol, i ho farà al Campament de Refugiats de l’Aaiún/Tindouf/Argel, sota la supervisió del personal de la Penya i el Ministeri de Juventut i Esports de la RAS, la República Àrab Sahrauí Democràtica.

Com a curiositat, cal destacar que el nom de la penya ve donat del paral·lelisme entre nosaltres, els periquitos, i el bubisher, que és l’ocel habitual del desert del Sàhara, i que, a més, simbolitza la bona sort.

Des de la Federació Catalana de Penyes del RCD Espanyol de Barcelona deistgem molts èxits i encerts a aquesta nova ambaixada perica!

Adjunt