Nova ubicació dels autocars de penyes

Ahir al vespre va tenir lloc a l’auditori del RCDE Stadium la reunió informativa per les penyes que fan o comparteixen autocar els dies de partits disputats al nostre estadi. L’Ajuntament de Cornellà, la Guàrdia Urbana de Cornellà i el RCD Espanyol de Barcelona van presentar conjuntament el nou pla de mobilitat i seguretat que es desplegarà aquesta temporada, que s’aplicarà a partir del pròxim partit que ens enfrontarà al Levante diumenge vinent a les 16,15h.

De les novetats presentades cal destacar la nova ubicació de l’estacionament dels autocars de les penyes . Caldrà tenir en compte que:

• L’accés d’entrada i sortida dels autocars es farà pel mateix lloc que les darreres temporades, com sempre.
  • Els autocars de les penyes hauran d’estacionar a la banda de Gol Prat de l’RCDE Stadium, en el carrer paral·lel a l’autopista.
  • Els xòfers dels autocars hauran de col·laborar i atendre escrupolosament totes les indicacions del personal autoritzat.
  • Qualsevol incidència, suggeriment o comentari al respecte caldrà enviar un correu electrònic a info@fcpe.cat

Com tota novetat, caldrà adaptar-nos i millorar tot allò que sigui necessari. Per aquesta raó us demanem màxima comprensió i col·laboració, sobretot, per part dels xòfers dels autocars atenent a totes les indicacions del personal autoritzat.

Podeu accedir a tota la informació, més detallada,  per part del RCD Espanyol de Barcelona, d’aquesta nova ubicació al lloc web del RCD Espanyol on podreu veure que aquesta ens aportarà:

• Més proximitat al RCDE Stadium.  La distància des de l’aparcament fins a l’estadi serà menor que la que hi havia en l’anterior emplaçament.
  • Millorar l’accessibilitat al RCDE Stadium.  Els accessos són directes a la zona del RCDE Stadium, sense necessitat de confluir els vianants amb altres vehicles.
  • Més seguretat  viària pels usuaris dels autocars i vianants. La nova ubicació dels autocars es troba en una zona restringida al trànsit, fora de l’àmbit veïnal i s’han fet millores a la via pública per part dels respectius ajuntaments.
  • Millorar la mobilitat. Aquestes modificacions estan destinades a la protecció dels vianants i a facilitar les entrades i sortides de vehicles entorn del RCDE Stadium.