Pericos, ara no podem fallar!

El nostre estimat RCD Espanyol de Barcelona es troba davant d’un moment crucial per l’esdevenir del nostre futur com a entitat. La greu situació esportiva que, malauradament, estem patint, en aquesta pèssima temporada, fa imprescindible el nostre suport pels pròxims partits que a partir d’ara, tots ells, s’ han convertit en més transcendents que mai.

Ara no és moment de retrets, ara cal més unió que mai, ara cal donar escalf als nostres jugadors, ara cada aplaudiment, cada crit d’ànim ajuda i és una petita guspira d’alè per l’esperança de revertir aquesta difícil situació. No serà fàcil, poden haver-hi entrebancs, però no hem d’ensorrar-nos, no podem defallir, no hem d’oblidar mai i cal recordar sempre que som l’Espanyol, tenim quasi 120 anys d’història, una gran història. Tenim una afició que ha sabut, sap i sabrà estar a l’alçada per remar tots a una i marcar el primer gol des de la grada. Hem viscut moments difícils i sempre hem sabut sortir-nos-en, ara toca repetir-ho!

Volem fer una crida a tota l’afició perquè els pròxims partits convertim l’RCDE Stadium en un autèntic fortí, no hi pot faltar ningú! Caldrà animar amb força per guanyar!

Jugadors del primer equip: estem i estarem amb vosaltres per ajudar-vos a assolir l’objectiu, fins al final. Perquè som l’Espanyol i ens en sortirem!

Pericos, ara no podem fallar. L’Espanyol ens necessita a tots!

Ens en sortirem!

Visca l’Espanyol!