Pericos de Les Corts, una nova penya!

Logo FCPEUna nova penya acaba de néixer a Barcelona, es tracta de la penya “Associació Pericos de Les Corts”, que formen un grup de socis i afeccionats pericos del popular barri barceloní.

Aquests pericos es reunien en un cèntric bar a prop de la Plaça de Les Corts, per veure el partits del nostre primer equip quan el RCD Espanyol juga fora de casa, fins que el passat dia 4 de març van decidir inscriure’s com a una nova penya blanc-i-blava.

La seva finalitat és la d’aglutinar els socis i afeccionats del districte de Les Corts per fomentar el sentiment espanyolista en el barri, participar de les seves activitats representant el nostre Club, organitzar actes i trobades d’agermanament i organitzar algun desplaçament per seguir al primer equip, així com donar suport als equips del futbol base i el Femení, a la Ciutat Esportiva Dani Jarque.

Marcos Closa Planas és el president de la nova penya que comença amb més de trenta socis i que volen arribar molt aviat el centenar. Els interessats podeu contactar via email 1900bcn@gmail.com o telèfon 629 50 80 10.