Pericos, no us perdeu el 29è Aplec de Penyes!

Els organitzadors del 29è Aplec de Penyes del RCD Espanyol de Barcelona, que tindrà lloc a Sant Sadurní d’Anoia els propers 8 i 9 de juny, ja ultimen els detalls del seu programa. L’alcalde de Sant Sadurní d’Anoia, Josep Maria Ribas, el president de la Penya Pericos de Sant Sadurní d’Anoia, Pere Joan Olivella, i la presidenta de la Federació Catalana de Penyes de l’Espanyol, Araceli Pérez, s’han acostat a la Ciutat Esportiva Dani Jarque per presentar els actes d’aquest gran esdeveniment perico.

“És un orgull fer l’Aplec aquest any. Tot el poble ha col·laborat i és una satisfacció que la gent s’hagi bolcat en la seva organització. Aquest any, a l’esmorzar ja començarem amb cava, farem una visita amb tasts, i totes les Penyes tindran una cava on poder gaudir”, ha assenyalat el president de la Penya Pericos de Sant Sadurní d’Anoia, Pere Joan Olivella.

Per la seva banda, l’alcalde de Sant Sadurní d’Anoia, Josep Maria Ribas, ha dit que per al poble serà un plaer rebre a totes les penyes del RCD Espanyol de Barcelona. “A Sant Sadurní hi ha al voltant de 80 cellers que han col·laborat perquè els visitants puguin agafar l’ADN de la nostra terra. Espero que tots els pericos es portin un gran record del que és el nostre poble”.

Finalment, la presidenta de la Federació Catalana de Penyes de l’Espanyol, Araceli Pérez, ha apuntat que aquest any “l’Aplec pinta molt bé amb el maridatge que hi haurà entre cava i Espanyol”.

Segons el president de la penya, aquest any es preveu una assistència d’entre 800 i 1000 persones.

Attachment