Pocs dies per a la 20ª Gala de Penyes!

Ja queden pocs dies per la propera 20ª Gala de Penyes del RCD Espanyol, que tindrà lloc a partir de les 18h del proper dissabte 26 de novembre a l’RCDE Stadium.

Durant el transcurs de la Gala es lliuraran els guardons de la darrera temporada escollits amb les votacions de les penyes:

• Millor jugador: Sergi Darder
  • Millor jugadora: Adriana Martín
  • Jugador revelació: Simo Keddari
  • Futbol base: Juvenil A
  • Veterans: Toni Blanch
  • Difusió espanyolista: Javier de Haro

A més, i com a novetat d’enguany, la FCPE volem guardonar anualment a les penyes que han celebrat la darrera temporada els seus 25 i 50 anys d’activisme amb la insígnia d’Argent i d’Or de la FCPE, respectivament. Així doncs, la PBB Baix Penedès i la Penya Sempre Pericos l’Empordà rebran la insígnia d’Argent commemorativa pels seus 25 anys de penyisme; i la PBB Flix, la PBB La Garriga i la PBB Sant Celoni i Comarca rebran la insígnia d’Or de la FCPE per celebrar els 50 anys en blanc-i-blau.

En ser el primer cop que s’instaura aquest premi a les penyes, les ambaixades que ja han celebrat amb anterioritat els seus 25 o 50 anys d’espanyolisme també rebran la insígnia d’Argent o Or, respectivament.

I, com a tota Gala, no hi faltaran les sorpreses!

Com bé sabeu, la vetllada acabarà amb un cocktail. Recordeu que el proper dilluns 21 de novembre és l’últim dia per apuntar-se a la Gala i les places són limitades. Podeu fer qualsevol consulta o demanar informació a través del nostre telèfon  685827000 o enviant un mail a l’adreça info@fcpe.cat.

Des del passat dijous 3 de novembre podeu retirar ja, al despatx de la FCPE  (17h-20h), el tiquet per assistir a la 20a Gala de Penyes que tindrà un preu de 15 euros. Podeu fer el pagament, també, a través de transferència bancària, al número de compte ES8501828760200200082535, sempre indicant el nom de la Penya i el nombre d’assistents.

Us informem que totes aquelles persones que us desplaceu amb vehicle podreu aparcar dins el parking de l’estadi.

D’altra banda, tothom que accedeixi caminant hauran d’entrar a l’estadi per la porta número 21

No hi podeu faltar! Us hi esperem!