Presentació de la Penya Perica Els Bubis de l’Aaiún

El passat dissabte, la Penya Perica Els Bubis de l’Aaiún va visitar a primera hora la Ciutat Esportiva Dani Jarque. Allà, els va rebre Pedro Patón, coordinador de futbol base del RCD Espanyol. Per part de la penya, hi va assistir Baba, president de la Federació Saharaui de Futbol; Ernest Vilches, president de la penya, i Alicia Sola, secretària de l’ambaixada.

La penya va donar a conèixer el seu projecte que, conjuntament amb el suport del Ministeri de Joventut de la RASD, han iniciat.

Acte seguit, la delegació es va desplaçar al RCDE Stadium, on en primer lloc els va rebre la Federació Catalana de Penyes del RCD Espanyol. En aquest moment, es procedeix a la primera entrega de material esportiu per la penya. Hi assisteixen la seva presidenta, Araceli Pérez, i els directius Salvador Fosas i Xavi Edo, i s’hi suma Jaume Martínez, coordinador de penyes del RCD Espanyol.

La penya va poder visitar les instal·lacions del club. Van aprofitar per posar en valor la situació en els camps de refugiats i la importància de la inciativa de la penya, que tindrà els seus fruits en els nens saharauis del Campament de l’Aaiún.

Adjunt