Presents a l’homenatge a José María

Tenir cura de les llegendes és una obligació. Un club no pot oblidar els seus mites perquè són part essencial; el seu llegat ens fa més gran. La història del nostre club l’escriuen futbolistes que, al seu dia, ho van donar tot per la samarra blanc-i-blava. Un d’aquests exemples és José María García, capità dels “Cinc Delfins”, possiblement, una de les generacions més emblemàtiques del RCD Espanyol.

La Fundació del RCD Espanyol ha organitzat una jornada inoblidable per homenatjar la figura de José María García, un dels futbolistes que ha marcat una època al club perico. Al llarg de la seva carrera va disputar 343 partits entre els anys 1965 i 1976, i va marcar 59 gols. La jornada ha començat amb una visita als Jardins del Camp del Sarrià, lloc on s’ubicava el mític estadi perico i on els seus companys i ell van fer gaudir els nostres aficionats. A la tarda, s’ha celebrat l’acte més emotiu a l’Auditori Juan Segura Palomares de l’RCDE Stadium. Conduït per Xavi Salvatella, José María ha saludat tots els assistents i ha mostrat el seu agraïment pel reconeixement. El president de la Fundació, Antoni Fernàndez Teixidó, també hi ha dedicat unes paraules.

A la conclusió de l’acte, entrega de regals per a Jose Maria per part del club, de la mà del CEO de l’entitat, Mao Ye Wu, del conseller, Rafa Marañón, i del president de la Fundació, Antoni Fernàndez Teixidó, i del president de la FCPE, Ton Roig, i també una sorpresa per als assistents que han pogut emportar-se un pòster signat per part del protagonista i fer uns dels tours més especials de l’RCDE Stadium.

Glòria als herois!

Adjunts