Sentit homenatge a Dani Jarque

Com cada 8 d’agost, la porta 21 de l’RCDE Stadium s’ha obert aquest matí per acollir el tradicional acte d’homenatge a la figura de Dani Jarque, el capità de l’Espanyol que va morir de manera sobtada, avui fa 12 anys a Coverciano, Itàlia.

Centenars d’aficionats i seguidors han anat desfilant per retre el seu particular homenatge a l’eterna figura del capità blanc-i-blau. En aquesta oportunitat i, encara sota l’actual normativa sanitària marcada per la pandèmia, s’ha pogut realitzar un acte de reconeixement que ha començat, de manera privada, amb els familiars directes de Dani Jarque, la totalitat de la plantilla i cos tècnic del primer equip, membres de la FCPE, de la Fundació, exjugadors i els màxims responsables del Club en les seves diferents àrees, encapçalats pel conseller delegat i director general, José M. Durán, el conseller Mao Ye i el director esportiu, Francisco Joaquín Pérez Rufete.

El record i la memòria de Dani Jarque segueix present en el cor de tot l’espanyolisme. Cada dia, en cada partit … Sempre, etern 21.

Adjunts