Sergi Darder, premi “El Oso y el Madroño”

Els socis de la Penya Espanyolista de Madrid han votat per triar el guardonat amb el premi “El Oso y el Madroño” de la temporada 2020-2021. L’elegit ha estat el jugador blanc-i-blau Sergi Darder. La penya ha volgut reconèixer a Sergi la seva trajectòria espanyolista, la seva extraordinària qualitat, la seva professionalitat, el seu compromís i la seva passió, que han fet possible, juntament amb la resta dels components de la plantilla, que el nostre club retorni al lloc que li correspon, la Primera Divisió.

“El Oso y el Madroño” és un premi amb solera al món penyístic perico. Ja són divuit anys lliurant-ho a la persona que millor ha encarnat els valors de l’Espanyol durant la temporada. Pericos com Raúl Tamudo, Josep Manel Casanova, Mauricio Pochettino, Tommy N’Kono o David López, han rebut, entre d’altres, aquest guardó.

La Penya Espanyolista de Madrid lliurarà el premi al guardonat amb motiu de la visita de l’equip a Getafe aquest cap de setmana.

Adjunt