Trobada de Penyes de Lleida

La penya Pericos de Ponent va organitzar aquest passat diumenge un acte amb totes les penyes de la província de Lleida. La recepció de la trobada va tenir lloc a la Seu Vella on els membres de les ambaixades periques van ser rebuts per la tinent d’alcalde de la localitat, Montserrat Parra.

Acte seguit, gairebé un centenar de pericos van omplir el restaurant Mirador del Segre on es va celebrar un dinar de germanor i on cada una de les penyes assistents van rebre un reconeixement amb la presència del president de la Fundació, Antoni Fernández Teixidó, els ambaixadors socials del club, Rafa Marañon i Diego Orejuela, la presidenta de la FCPE, Araceli Pérez, el director de l’Àrea Social, Alberto Ariza i el coordinador de penyes del RCD Espanyol de Barcelona, Jaume Martínez.

A més de la Penya Perica de l’Alt Urgell, la PBB Urgell-Segarra, la PBB d’El Pla d’Urgell, Pericos del Pallars, PBB Solsonès i Pericos del Llobregós, també van voler compartir aquest acte la penya d’Andorra i la penya de Sant Sadurní, organitzadora del pròxim aplec d’ambaixades blanc-i-blaves.

Attachment