Trobada entre RCDE i FCPE

Dijous 7 d’abril, el RCD Espanyol, encapçalat per Mao Ye, va rebre la junta directiva de la Federació Catalana de Penyes del RCD Espanyol. La trobada va servir com a presentació oficial de la nova junta, que per circumstàncies encara no s’havia pogut celebrar.

La FCPE, en representació de totes les penyes i l’afició blanc-i-blava, va compartir dues hores de reunió amb el recent nomenat CEO del RCD Espanyol, i va exposar-li les seves opinions sobre la situació social i penyística actual. Mao Ye, que juntament amb l’Àrea Social del club segueixen copsant valoracions de presidents de penyes d’arreu, es va mostrar proper i receptiu amb totes les apreciacions fetes per cadascun dels membres de la junta de la FCPE.

Des de la FCPE volem agrair al RCD Espanyol la seva predisposició a escoltar i considerar l’afició blanc-i-blava, en aquest cas representada per la junta de la FCPE i els presidents de penyes. De la mateixa manera, volem reiterar el nostre compromís amb la defensa de les penyes i l’aficionat perico, peça clau i cabdal del passat, del present, i del futur de l’Espanyol que tots volem.

Vídeo d’Espanyol TV

Adjunts