'Vallès en blanc-i-blau' a la ràdio!

Vallès en blanc-i-blau‘Vallès en blanc-i-blau’ comença a rodar. Un programa radiofònic dedicat a l’àrea social del RCD Espanyol. L’espai estarà conduït per Daniel Pérez, secretari de la Penya Espanyolista Pericos de Montmeló i vocal de la Federació Catalana de Penyes, i Javier Arabia, president de la Penya Blanc-i-Blava de La Garriga i vocal també de la FCPE. També hi col·laboraran representants del Vallès Oriental.

El programa s’emetrà cada dijous de 18:30h a 19:30h a la freqüència de Rap107, 107.2 FM, i començarà el proper dijous 7 d’abril. També es podrà escoltar a través de dispositius mòbils i per Internet. Els podeu trobar també al web vallesbib.wordpress.com, al correu electrònic vallesbib@gmail.com, a Facebook i a Twitter.

‘Vallès en blanc-i-blau’ pretén fer espanyolisme a través del transversal teixit social de l’entitat. Des del RCD Espanyol i la Federació Catalana de Penyes del RCD Espanyol els desitgem molta sort i molta ràdio blanc-i-blava!