Vine a la recollida de joguines i al patge reial de l’RCDE Stadium!

El proper diumenge 2 de gener de 2022, la Federació Catalana de Penyes i el RCD Espanyol organitzaran una Recollida Solidària de Joguines al RCDEStadium. Des de les 11h i fins les 14h, a la porta 65 del nostre estadi, hi trobareu el punt de recollida de joguines solidàries, que seran destinades als nens i nenes més necessitats.

Tothom qui porti una joguina rebrà gratuïtament dues entrades, una per al partit RCD Espanyol – Elche CF; que se celebrarà el dilluns 10 de gener a les 21h; i l’altra per al partit del Primer Equip Femení-Deportivo de la Coruña, que es disputarà el dissabte 8 de gener a la Dani Jarque.

A més, tots els nens s’enduran un pòster de regal i podran donar la carta al Patge Reial, que la rebrà amb moltes ganes! Es farà també el lliurament de premis del Concurs Fotogràfic de la FCPE.

La RCDE Store estarà oberta i podreu aprofitar les ofertes exclusives del dia, que no us deixaran indiferents.

Aquesta matinal solidària compta amb la col·laboració de l’Agrupació de Veterans, Voluntaris RCDE, la Grada d’Animació, el Col•lectiu Roger de Llúria i la Creu Roja.

Adjunt