116 anys d'història!

La FCPE, a l'acte del 28 d'octubreAvui es compleixen 116 anys d’aquell 28 d’octubre en el qual Ángel Rodríguez, al costat d’altres estudiants, fundava el RCD Espanyol de Barcelona. Una decisió que canviaria les seves vides. I les nostres. Naixia nostre club en una data que ja ha quedat marcada per les memòries de la història del futbol.

116 anys d’esforç, compromís, patiment, alegria, perseverança i orgull. Molt orgull. Dies i dies i dies i dies de passió desfermada per aquesta entitat tan única i singular.

Per commemorar aquest dia tan especial, el RCD Espanyol ha organitzat la tradicional ofrena floral a l’estàtua de l’afició situada al Gol Cornellà de l’Estadi. Un simbòlic acte que ha comptat amb la participació del vicepresident del club, Carlos García Pont, el conseller delegat, Ramon Robert, el conseller i director de coordinació de gestió i negoci, Mao Ye, l’exfutbolista i coordinador institucional-esportiu, Raúl Tamudo, jugadors del primer equip, Javi López, capità, David López, Álvaro Vázquez, el director de l’àrea social, Alberto Ariza, el director de comunicació, Xavi Salvatella, el director del RCDE Stadium, Josep Toldrà; el coordinador de penyes, Jaume Martínez, entre d’altres treballadors del club; representants de l’Agrupació de Veterans, una comitiva de la Federació Catalana de Penyes, Antonio Giménez i Ramon Soley, patrons de la Fundació Privada, membres de l’APMAE, José Manuel Parrado, regidor d’esports de l’Ajuntament de Cornellà i aficionats blanc-i-blaus que s’han volgut acostar a celebrar aquesta jornada tan assenyalada.

Durant aquest homenatge a totes les generacions que han sentit i vibrat amb els colors blanc-i-blaus al llarg de la història, Ramon Robert ha volgut felicitar a tots els pericos per l’aniversari de l’entitat i per l’honra de pertànyer a la Meravellosa Minoria.

Tant els jugadors com els representants institucionals s’han aproximat a la botiga per ser partícips del White&Blue Day; una jornada omplerta de promocions i regals.

Complim 116 anys d’història amb il·lusió, determinació i tenacitat.

Moltes felicitats i per molts més, peric@s!