22 anys de la PBB Móra la Nova

El passat dimarts 1 de novembre, la Penya Blanc-i-Blava de Móra la Nova va celebrar el seu 22è aniversari amb un dinar al qual van assistir prop de 70 socis, simpatitzants i penyistes.

Per part del club van assistir-hi el conseller i exjugador blanc-i-blau Rafa Marañón, els ambaixadors socials Iñaki Pérez de Arrilucea i Toni Blanch, i el coordinador de les penyes, Jaume Martínez. Representant l’Ajuntament de la localitat, hi va assistir el seu alcalde Francesc Xavier Moliné. Finalment, en representació de la Federació Catalana de Penyes del RCD Espanyol, hi va assistir el seu president, Anton Roig, i representants de les penyes amigues de Cambrils, Montsià-Baix Ebre, Reus i comarca, Riudecanyes, Torredembarra, Valls i comarca i Vandellòs-Hospitalet.

Va ser una celebració molt emotiva, després de no haver-la pogut celebrar els darrers dos anys a causa de la pandèmia, i en què el president d’aquesta ambaixada perica, Francisco Loran, va agrair i animar tots els socis a seguir endavant i a donar suport al club i al sentiment blanc-i-blau.

Adjunt